Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeGeneralnie: pieszy potrącony ma mniejsze szanse przeżycia niż pieszy niepotrącony. Dlatego pieszy powinien uważać żeby potrąconym nie zostać, a obniżanie dopuszczalnej prędkości, zwłaszcza do tak absurdalnych limitów to idiotyzm, następne może będzie 20 albo 10, bo jest bezpieczniejsze niż 30? Upadek z wysokości, np z okna też może skończyć się śmiercią. Im większa wysokość tym gorzej dla upadającego. Czy należy w związku z tym wprowadzić limit wysokości budynków w całym kraju? A może nakazać budowanie tylko parterowych, a wszystkie urwiska i przepaście wyrównać?W końcu ludzie to idioci, nie wiedzą co może ich zabić, więc należy ich chronić za wszelką cene? I na koniec: 60 w zabudowanym pamiętam doskonale. To były zresztą czasy, w których prawo jazdy można było zrobić w wieku 16, a potem 17 lat (za zgodą rodziców). Nie wszyscy czytelnicy tego motopudelka są małolatami.
OdpowiedzDobrze powiedziałeś, ale co tłumaczyć kolesiowi który wszędzie widzi tylko PIS i aby być anty poprze każdą głupotę swoich wybrańców z Gdańska.
OdpowiedzProszę nie podpinać polityki do mojej wypowiedzi. Napisałem jak jest, a polityków oraz rytualne spory "lewactwa" z "prawactwem" mam tam, gdzie słońce nie dochodzi.
Odpowiedz